Laat me je eerst uitleggen hoeveel een SEO-wedstrijd werkelijk is. Een SEO-wedstrijd is een wedstrijd waarbij elke webmaster een website of pagina kan bouwen met betrekking tot een speciaal zoekwoord. Er zouden geen resultaten moeten zijn in de gerichte zoekmachine voor dat trefwoord of die sleutelzin. De meeste wedstrijden bevatten dus geen bestaande woorden of hebben de naam van uw website van de sponsor in de sleutelzin. Zoals de pvmultimedia seo-tekening. Waar u op nummer één in Google local seo agency moet staan voor de keyphrase pvmultimedia SEO-wedstrijd. En als u de nummer één van Google wordt of als een andere zoekmachine op die plek blijft totdat de wedstrijd stopt, wint u de hoofdprijs. Normaal duizenden dollars.
Ik zou dit regel voor regel kunnen doornemen en het uit elkaar kunnen halen, aan de andere kant zal ik dat niet doen omdat het al duidelijk is voor iedereen die iets weet over echte SEO. Voor degenen die dat niet doen, volstaat het te zeggen dat de meerderheid van de hierboven genoemde “diensten” variëren van grotendeels nutteloos tot volledig nutteloos. Opzetten is belangrijk, maar als u niet meer begrijpt over hun methodologie, hoeft u niet te bepalen of er waarde is dankzij de factservice. Ik vermoed van niet, op basis van hun “inzendingen voor 1090-motoren.” Dat is een dienst die niet eens de digitale ruimte waard is die nodig is om dat testament te kunnen lezen. Het is duidelijk dat dit geen SEO is die iets weet over wat SEO blijkt te zijn.
Mijn vermoedens werden werkelijkheid toen ik keek om te beginnen. Door gebruik te maken van Flash heeft elke pagina dezelfde titel- en beschrijvingstags en absoluut geen verband met trefwoordzinnen die zijn publiek mogelijk in het Google-zoekvak typt. SEO-training voor beginners zou voor tijden een groot aantal mogelijkheden hebben onthuld.
De volgende stap is het functioneren op veel apparaten, vooral op uw startpagina. Idealiter heeft u tussen de 800 en 1200 woorden aan tekst. Deze hebben uw belangrijkste trefwoorden bovenaan, in het midden en aan de onderkant van het schrift. Maak indien mogelijk gebruik van een “h1”-tag voor uw titel – en zorg ervoor dat uw belangrijkste zoekwoord in deze methode wordt ingebed. Plaats enkele van uw zoekwoorden ook in een zin of woordgroep die vetgedrukt is. Blijft natuurlijk voor deze bezoekers om te zien. Als het er niet natuurlijk uitziet, verlies je zeker de potentiële klanten die je hebt aangetrokken.
Zoals hierboven vermeld, neemt Yahoo al gebruikersfeedback (links + ankertekst) op in hun algoritmen. Door doorgaans te linken naar en taggen van de berichten van andere bloggers op sites voor het markeren van sociale boeken, en taggen is vollediger opgenomen in de huidige versie van de zoekfunctie, zal de ranglijst veel meer afhankelijk zijn van aanbevelingen.
Als iemand tabellen gebruikt, kunt u zelfs een ‘samenvatting’-attribuut toevoegen. Het doel van dit attribuut is ondersteuning bij het begrijpen van de inhoud en structuur van een tabel met een beperking. Houd alle samenvattende opmerkingen binnen dat doel en voeg alleen trefwoorden toe als dat nodig is. Houd er rekening mee dat deze samenvattende kenmerken ertoe kunnen leiden dat uw SEO-websitevalidator een fout meldt, maar dit is een nieuwer item dat is geïnspireerd.
De SEO-experts zullen u vertellen over on-page optimalisatie, metatags, trefwoorddichtheid en het interne linktowersysteem. Ze zullen u ook vertellen over off-page optimalisatie, backlinks, relevante links, wederzijdse links en websitelinks met een hoge PR. Alle details zijn belangrijk en moeten worden aangepakt bij uw algemene SEO-inspanningen. Robuust en gespierd om alle basissen te dekken met uw doel om bovenaan de pagina te komen met vermeldingen in de drie grote zoekmachines (Google, Yahoo en MSN) voor uw belangrijkste trefwoorden.
Scan een back-up via deze specifieke. Zie jij daar ergens een link? Ja, er is een van de links naar de blog van Rand Fishkin. Ik ken Rand bijna niet allemaal. Hij vroeg mij niet om verkeer naar zijn blog, ik vind het alleen erg nuttig en gebruikte een van zijn ideeën in mijn artikel. Wat gebeurt er? Als je daarheen gaat, wed ik dat je er ook heel nuttig zult zijn. Je zult zijn website waarschijnlijk keer op keer bezoeken. Als je een online aanwezigheid hebt, een blog hebt of deelneemt aan de forums, ben ik er vrij zeker van dat je uiteindelijk een verwijzing (“linken” in de huidige internetwereld) zult maken naar iets op zijn site. Zie je nu de blik op het creëren van een blog die volgens experts in de zoekresultaten moet staan?